Kryptowaluty

aktualne kursy kryptowalut, aktualności, wiedza

BAZA WIEDZY

KFC, Taco Bell i Pizza Hut rejestrują znaki towarowe związane z Metaverse i NFT 

2022-04-01 / Tagi: metaverse

KFC, Taco Bell i Pizza Hut rejestrują znaki towarowe związane z Metaverse i NFT 

W ostatnich tygodniach coraz więcej firm wykazuje zainteresowanie rzeczywistością wirtualną, popularnie zwaną Metaverse. Tym razem na zgłoszenie wniosków o znaki towarowe NFT zdecydowały się takie firmy, jak Pizza Hut, KFC i Taco Bell. 

Znaki towarowe NFT i Metaverse 

Popularność branży NFT i Metaverse jest w ostatnich dniach dość duża. Dlatego niewielu z nas z zdziwi to, że śladami swojego konkurenta w sieci fast-food, czyli firmy McDonald’s zdecydowała się podążyć firma Yum! Brands, która jest właścicielem Taco Bell, Pizza Hut i Kentucky Fried Chicken (KFC). Firma ta złożyła właśnie wnioski dotyczące znaków towarowych dla niezmiennych tokenów (NFT) oraz produktów i usług Metaverse.  

Według prawnika ds. znaków towarowych Metaverse, Michaela Kondoudisa wnioski zostały złożone w Urzędzie Patentów i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych 25 marca 2022 r., sygnalizując w ten sposób plany rozszerzenia tych marek na NFT oraz wirtualne produkty i usługi, w tym wirtualną żywność i napoje. 

Firmy stawiają na wirtualne produkty 

Ale nie tylko wspomniani wcześniej giganci z branży spożywczej zdecydowali się na złożenie wniosków o znaki towarowe związane z Metaverse. Wcześniej na działania mające na celu zwiększenie obecności w cyfrowych światach zdecydowały się takie firmy, jak Nike i Adidas. Pierwsza z nich wykupiła platformę RTFKT, natomiast druga postawiła na własną kolekcję niewymienialnych tokenów. 

Jakiś czas temu informowaliśmy też o tym, że Meta zarejestrowała 8 znaków towarowych związanych z kryptowalutami. Co więcej, swój sklep NFT w Decentral i Metaverse uruchomił również Samsung. 

W komunikacie opublikowanym przez Michaela Kondoudisa możemy przeczytać: 

Spodziewamy się, że liczba zgłoszeń znaków towarowych dla NFT oraz wirtualnych produktów i usług z sektora restauracyjnego i spożywczego/napojowego wzrośnie w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy, ponieważ firmy docenią potrzebę ochrony marki w Metaverse. 

Źródło: finbold.com, bithub.pl 

Niniejszy artykuł ani w całości ani w części nie stanowi „rekomendacji” w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi czy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (Ue) Nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylające dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE oraz Rozporządzenia Delegowane Komisji (Ue) 2017/565 z dnia 25 kwietnia 2016 r. uzupełniające dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/65/UE w odniesieniu do wymogów organizacyjnych i warunków prowadzenia działalności przez firmy inwestycyjne oraz pojęć zdefiniowanych na potrzeby tej dyrektywy. Zawarte w serwisie treści nie spełniają wymogów stawianych rekomendacjom w rozumieniu w/w ustawy, m.in. nie zawierają konkretnej wyceny żadnego instrumentu finansowego, nie opierają się na żadnej metodzie wyceny, a także nie określają ryzyka inwestycyjnego.

Nasi partnerzy

Binance
Binance

Binance to jedna z największych i najbardziej zaufanych giełd na świecie.

Sprawdź!

Dowiedz się więcej.

Kanga
Kanga

Kanga Exchange to popularny kantor oraz giełda kryptowalut.

Sprawdź!

Dowiedz się więcej.

LocalCryptos
LocalCryptos

LocalCryptos jest giełdą, na której można kupić i sprzedać kryptowaluty.

Sprawdź!

Dowiedz się więcej.

Ledger
Ledger

Ledger to bezpieczny portfel fizyczny, na którym można przechowywać kryptowaluty.

Sprawdź!

Dowiedz się więcej.

Zonda
Zonda

Stwórz swoje portfolio inwestycyjne na tej giełdzie kryptowalut.

Sprawdź!

Dowiedz się więcej.

Coinbase
Coinbase

Coinbase to popularna giełda kryptowalut ze świetną aplikacją.

Sprawdź!

Dowiedz się więcej.

Crypto.com
Crypto.com

Najszybciej rosnąca na świecie aplikacja kryptowalutowa.

Sprawdź!

Dowiedz się więcej.