Kryptowaluty

aktualne kursy kryptowalut, aktualności, wiedza

BAZA WIEDZY

Klub piłkarski Paris Saint-Germain wchodzi w rynek NFT oraz Metaverse

2022-03-24 / Tagi:

Klub piłkarski Paris Saint-Germain wchodzi w rynek NFT oraz Metaverse

Europejski klub piłkarski Paris Saint-Germain FC, podjął pierwsze kroki w celu zbudowania swojej obecności w Metaverse. Klub złożył szereg wniosków, by zarejestrować swoją nazwę oraz znak towarowy. Dzięki czemu będzie mógł oferować szereg usług, takich jak oprogramowanie, pamiątki i artykuły powiązane z niewymienialnymi tokenami (NFT) do celów uwierzytelniania. 

PSG przygotowuje się do wejścia do Metaverse 

Paris Saint-Germain (PSG), popularny francuski klub piłkarski, jest zainteresowany obecnością w Metaverse i obecnie zabezpiecza swoją nazwę, która będzie wykorzystywana w tym ekosystemie. Klub złożył szereg wniosków dotyczących znaków towarowych, które mają na celu ugruntowanie marki na kilku wirtualnych pamiątkach i kartach kolekcjonerskich – wszystkie uwierzytelnione za pomocą niewymienialnych tokenów (NFT). 

Wniosek o rejestrację znaku towarowego, który został złożony 16 marca, obejmuje nagrania audio i wideo do pobrania, pliki multimedialne zawierające tekst, dźwięk i wideo związane z wydarzeniami sportowymi oraz towary do użytku offline i/lub w wirtualnych światach online – wszystkie uwierzytelniane za pomocą NFT. Oprócz tego PSG w swoim zgłoszeniu umieściło również oprogramowanie portfela kryptowalutowego. 

Zgłoszenie to stanowi kolejny krok w celu ochrony marki, w momencie jej przejścia do Metaverse. PSG wyraźnie dostrzega potencjał Metaverse i swój przygotowuje znak towarowy do wejścia na wirtualny świat – powiedział Michael Kondoudis, rzecznik patentowy, który podzielił się tą wiadomością w mediach społecznościowych. 

Drużyny sportowe zaczynają dostrzegać znaczenie Metaverse 

PSG nie jest pierwszym europejskim klubem piłkarskim, który dostrzegł znaczenie Metaverse jako alternatywy dla poszerzenia zasięgu i zdobycia nowych możliwości biznesowych. Kolejny klub piłkarski, FC Barcelona, przygotowuje szereg działań mających na celu przejście do produktów związanych z Metaverse i NFT. Jest to trend, za którym podąża wiele organizacji sportowych ze względu na nowe możliwości biznesowe. 

Kondoudis, który śledzi ruchy związane ze znakami towarowymi, również uważa, że trend ten wzrośnie w krótkim okresie. 

Spodziewamy się, że w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy liczba zgłoszeń znaków towarowych z sektora sportów profesjonalnych dla NFT oraz wirtualnych produktów i usług wzrośnie, ponieważ marki docenią potrzebę ochrony w Metaverse – stwierdził Kondoudis. 

Warto przypomnieć, że PSG uruchomiło własny token kibica w 2020 roku. Kryptowaluty zostały wykorzystane do opłacenia części wynagrodzenia za podpisanie kontraktu z Lionelem Messim, który został podpisany w sierpniu. Był to pierwszy taki kontrakt w historii piłki nożnej. 

Źródło: Bitcoin.com

Nasi partnerzy

Binance
Binance

Binance to jedna z największych i najbardziej zaufanych giełd na świecie.

Sprawdź!

Dowiedz się więcej.

Kanga
Kanga

Kanga Exchange to popularny kantor oraz giełda kryptowalut.

Sprawdź!

Dowiedz się więcej.

LocalCryptos
LocalCryptos

LocalCryptos jest giełdą, na której można kupić i sprzedać kryptowaluty.

Sprawdź!

Dowiedz się więcej.

Ledger
Ledger

Ledger to bezpieczny portfel fizyczny, na którym można przechowywać kryptowaluty.

Sprawdź!

Dowiedz się więcej.

Zonda
Zonda

Stwórz swoje portfolio inwestycyjne na tej giełdzie kryptowalut.

Sprawdź!

Dowiedz się więcej.

Coinbase
Coinbase

Coinbase to popularna giełda kryptowalut ze świetną aplikacją.

Sprawdź!

Dowiedz się więcej.

Crypto.com
Crypto.com

Najszybciej rosnąca na świecie aplikacja kryptowalutowa.

Sprawdź!

Dowiedz się więcej.