2022-05-20 / Tagi: giełdy kryptowalut
Crypto.com ogłosiło, że sprzedawcy Shopify mogą od teraz włączyć Crypto.com Pay w swoich sklepach internetowych. Rozwiązanie to może pomóc firmie e-commerce zwiększyć jej zasięg, ułatwiając klientom dokonywanie zakupów za pomocą kryptowalut.
Aby zachęcić sprzedawców Shopify do zarejestrowania się w CryptoCom Pay, platforma kryptograficzna ogłosiła również zniesienie opłaty rozliczeniowej w wysokości 0,5% od wszystkich transakcji przez jeden miesiąc po integracji. Sklepy będą miały czas do 30 czerwca na skorzystanie z tej oferty. Obecnie klienci mogą to zrobić w ponad 20 tokenach, takich jak Bitcoin (BTC), Ethereum (ETH), Cronos (CRO), Shiba Inu (SHIB), Dogecoin (DOGE) czy ApeCoin (APE).
Komentując nową inicjatywę, Kris Marszalek, współzałożyciel i dyrektor generalny Crypto.com, ujawnił, że oferowanie większej liczbie klientów i handlowców możliwości zaangażowania się w handel wykorzystujący kryptowaluty jest najwyższym priorytetem dla jego firmy.
– Jesteśmy niezwykle podekscytowani integracją z Shopify i udostępnieniem tej możliwości jeszcze większej liczbie klientów i sprzedawców na całym świecie – dodał Kris Marszalek.
– Cieszymy się, że możemy powitać Crypto.com, aby pomóc sprzedawcom Shopify w zapewnieniu klientom dodatkowego, szybkiego i wygodnego sposobu płacenia za zamówienia online. Nasz rosnący ekosystem blockchain pokazuje nasze zaangażowanie we wspieranie sprzedawców alternatywnymi metodami płatności w ich witrynach sklepowych, pomagając dalej rozwijać to, co jest możliwe w handlu – powiedział John S. Lee, szef ekosystemu Blockchain w Shopify.
Gigant handlu elektronicznego z siedzibą w Ottawie niedawno nawiązał współpracę z platformą płatności cyfrowych Strike, aby umożliwić sprzedawcom w Stanach Zjednoczonych otrzymywanie szybszych i tańszych płatności Bitcoin za pośrednictwem Lightning Network (LN). Z wcześniejszych doniesień medialnych wynika, że Shopify koncentruje się na wykorzystaniu dotychczas niezbadanego segmentu i siły nabywczej, jednocześnie pozwalając sprzedawcom generować oszczędności dzięki taniemu przetwarzaniu płatności. Jakiś czas temu firma ogłosiła też, że umożliwia swoim sprzedawcom handel NFT (czym jest NFT?) na swojej platformie. Staje się to możliwe po nawiązaniu współpracy z GigLabs.
Źródło: cryptopotato.com; crypto.com
Niniejszy artykuł ani w całości ani w części nie stanowi „rekomendacji” w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi czy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (Ue) Nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylające dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE oraz Rozporządzenia Delegowane Komisji (Ue) 2017/565 z dnia 25 kwietnia 2016 r. uzupełniające dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/65/UE w odniesieniu do wymogów organizacyjnych i warunków prowadzenia działalności przez firmy inwestycyjne oraz pojęć zdefiniowanych na potrzeby tej dyrektywy. Zawarte w serwisie treści nie spełniają wymogów stawianych rekomendacjom w rozumieniu w/w ustawy, m.in. nie zawierają konkretnej wyceny żadnego instrumentu finansowego, nie opierają się na żadnej metodzie wyceny, a także nie określają ryzyka inwestycyjnego.
Binance to jedna z największych i najbardziej zaufanych giełd na świecie.
Ledger to bezpieczny portfel fizyczny, na którym można przechowywać kryptowaluty.