2022-04-13 / Tagi: metaverse
Epic Games, studio tworzące gry, połączyło siły z Lego – celem współpracy jest stworzenie cyfrowej rzeczywistości dla najmłodszych. Zgodnie z założeniami Metaverse dla dzieci ma rozbudzić ich kreatywność, przy jednoczesnym zachowaniu ich bezpieczeństwa w sieci.
Twórca Fortnite, firma Epic Games i Lego nawiązały współpracę. Celem projektu jest stworzenie wspólnego Metaverse (Czym jest Metaverse?). Inicjatywa zostanie zaprojektowana od podstaw z myślą o dzieciach w każdym wieku, które zgodnie z opublikowanymi informacjami będą mogły tworzyć tam własne doświadczenia.
– Grupa LEGO od niemal wieku urzeka wyobraźnię dzieci i dorosłych poprzez kreatywną zabawę. Cieszymy się, że możemy razem zbudować przestrzeń w Metaverse, która będzie zabawna, rozrywkowa i stworzone dla dzieci i rodzin – powiedziała Tim Sweeney, dyrektor generalny Epic Games.
Warto podkreślić, że żadna z firm nie wskazała jeszcze tematu ani postaci, które będzie zawierał nowy Metaverse. Jednak obie firmy mają już doświadczenie w budowaniu światów inspirowanych Metaversem, a Fortnite jest jedną z najpopularniejszych gier online. Przypominamy też, że Lego stało także za Lego Worlds, grą online, która została wydana w 2015 roku jako bezpośredni konkurent Minecrafta.
Zgodnie z zapowiedziami Metaverse zostanie zaprojektowany tak, by był dopasowany adekwatnie do wieku użytkowników. Ma to chronić dzieci przed niemoderowanymi treściami pochodzącymi z innych źródeł w Internecie. Co więcej, rodzice także będą mogli być uczestnikami i kontrolować te interakcje.
– Mamy obowiązek uczynić [te doświadczenia] bezpiecznymi, inspirującymi i korzystnymi dla wszystkich. Tak jak od pokoleń chronimy prawa dzieci do bezpiecznej zabawy fizycznej, tak samo robimy to samo w przypadku zabawy cyfrowej – powiedział Niels Christiansen, dyrektor generalny The Lego Group.
Epic Games ma narzędzia, by sprawnie rozwiązać te kwestie. W 2020 roku firma przejęła Superawesome, firmę której model biznesowy polega na łączeniu dzieci z bezpiecznymi doświadczeniami cyfrowymi przy jednoczesnym zarabianiu na tych interakcjach.
Aby zbudować ten nowy Metaverse dla dzieci, firmy zdefiniowały trzy ważne zasady, które obejmują „ochronę prawa dzieci do zabawy poprzez uczynienie priorytetem bezpieczeństwa i dobrego samopoczucia, ochronę prywatności dzieci poprzez stawianie ich na pierwszym miejscu oraz zapewnienie dzieciom i dorosłym narzędzi, które dają im kontrolę nad ich cyfrowymi doświadczeniami”.
Źródło: Bitcoin.com
Niniejszy artykuł ani w całości ani w części nie stanowi „rekomendacji” w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi czy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (Ue) Nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylające dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE oraz Rozporządzenia Delegowane Komisji (Ue) 2017/565 z dnia 25 kwietnia 2016 r. uzupełniające dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/65/UE w odniesieniu do wymogów organizacyjnych i warunków prowadzenia działalności przez firmy inwestycyjne oraz pojęć zdefiniowanych na potrzeby tej dyrektywy. Zawarte w serwisie treści nie spełniają wymogów stawianych rekomendacjom w rozumieniu w/w ustawy, m.in. nie zawierają konkretnej wyceny żadnego instrumentu finansowego, nie opierają się na żadnej metodzie wyceny, a także nie określają ryzyka inwestycyjnego.
Binance to jedna z największych i najbardziej zaufanych giełd na świecie.
Ledger to bezpieczny portfel fizyczny, na którym można przechowywać kryptowaluty.